Meet

Meet agentúra

P Learning

P Learning

P Learning Výuková hra pre Akadémiu Vzdelávania (11/2008)

Aby sme si rozumeli, musíme používať slová, ktoré vyjadrujú to, čo cítime. Tak, aby to druhí pochopili. V cudzej i rodnej reči je to niekedy ťažké. V tejto hre sa stávate myšlienkami, ktoré na ceste k druhému človeku musia nájsť tie správne slová. 

To understand each other, we need to use words to express our feelings in a way the others can comprehend. It’s difficult, whether in first or second language. In this game, you become the thought which needs the right words to be expressed to other person.

Príprava hry:

Vystrihnite a poskladajte všetky diely podľa návodu, kartičky uložte otázkami navrch a figúrky postavte na štartovnú plochu – mozog. Dohodnite sa na tom, či hráte obtiažnosť ľahkú, strednú alebo ťažkú (prvá, druhá alebo tretia otázka na políčku) a či hráte s opakovaním otázok alebo bez nich.

 

Getting started:

Cut and asssemble all the parts, put the cards with the nunber facing up and put the game figures on the starting place – the brain. Decide upon the game level (easy-first line of a card, medium – second line, difficult – third line) and whether you want repeating the questions of same level.

Hra:

Prvý hráč hodí kockou a posunie sa na políčko. Berie si kartičku s číslom políčka, na ktoré prišiel. Odpovedá nahlas na otázku. Odpoveď skontrolujú všetci hráči spoločne na zadnej strane kartičky. Ak odpovie zle, vracia sa na políčko, z ktorého vyšiel. Ak odpovie správne, zostáva na políčku a na rade je ďalší hráč. Ak políčko, na ktoré hráč prišiel, nemá číslo, nemusí odpovedať na žiadnu otázku. Ak hráč príde na políčko, kde začínajú stopy, presúva sa dopredu bez otázky na koniec stôp. Ak hráč príde na políčko, odkiaľ vedie prerušovaná čiara s banánovou šupkou, presunie sa na políčko s banánovou šupkou.

 

The game:

The first player throws the dice and moves to the field. Take the card with number corresponding to the field and answer the wuestion aloud. All players together then check the answer on the back side of the card. If the answer was wrong, he returns to the field from which he came. If correct, he stays on the field and next player throws the dice. If the player moves to the field without a number, he doesn’t have to answer any question. If he arrives to a field with footprints beginning on it, he moves to the field where the footprints end. The same applies to fields with banana rind / he moves from field with dashed line to a field with the banana rind.

Ak hráč príde na políčko, ktoré už predtým niekto zodpovedal, odpovedá opäť na tú istú otázku (ak hráte opakovaciu verziu), alebo na ďalšiu v poradí (ak hráte bez opakovania). Ak štvrtý krát niekto vstúpi na to isté políčko, otázky sa začnú opakovať. Hráč, ktorý prvý dorazí do cieľa, vyhráva. Bol najrýchlejšou myšlienkou. 

If the player arrives to a field which was answerred before, he can answer the same question (if you’re plaing the repeating version) or continue to next question on card. In this version, questions start to repeat when the same field is accesed for the fourth time. The player arriving to the finish first wins the game. He was the fastest thought to be communicated.

Autorkou hry je naša milá Maťka Šimkovičová za výdatnej pomoci katedry grafického dizajnu VŠVÚ. Hra je perfektná na výuku anglického jazyka pre všetky vekové skupiny.

 

 Maťka Šimkovičová is author of this attractive game. It is perfect for learning english for all age levels.

Teraz máte jedinečnú možnosť získať bezpracne posledné kusy tejto hry na výstave Profesia Days v stánku Akadémie Vzdelávania. Môžte sa otestovať z angličtiny a hneď si ju aj vypýtajte. Kto skôr príde, ten skôr melie.

P Learning

Pridaj komentár

Prejsť na začiatok